Torsdag - uppdatering

     2009-09-10 @ 17:55:09
Det var visst nån som efterlyste uppdatering ;)

Min yngsta lillasyster praoar hos mig denna veckan, barnen gillar henne starkt. Igår åkte jag till grannstaden och mötte upp älsklingen när han slutade jobbet. Vi åkte o kollade på köks/matsalsbord. Vi fick en del idéer, både gällande bord och om hur vi ska möblera i huset, var vi ska ha matsal, tv-rum etc. Så min lilla nyfikna Miia ;), om allt går som planerat så sker flytten under december månad :)

Efter det blev det kvällsmat på MAX och sedan fotboll hos Mitt lilla pucko o Skogstösen. Vi dekorerade våra egna VM-kvals muffins... bilder finns, men det verkar inte gå så bra o ladda in dem från mobilen till nya datorn... får trixa lite med det.

Imorgon är det äntligen fredag... ingenting är planerat för denna helgen. Dock ska jag en runda inom Esprit o se ifall de satt ner jackan som jag suktar efter. Just nu ligger den på halva priset... men det är en ganska saftig summa ändå... 70% hade suttit bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0