Måndag - long time no see

     2010-08-30 @ 17:46:24
Här hemma flyger dagarna förbi... tänk att lill-prinsen redan är 10 dagar... men samtidigt känns det som om vi haft honom längre än så.

I lördags var lillebror, svägerskan, älvan o myran här på besök *trevligt* Lill-prinsen somnade som en stock hos svägerskan, medans kusinerna var mer intresserade av var katterna var.

Igår var det första stora utflykten... byastafetten. Jag lyckades göra vid både mig o lill-prinsen + packa skötväska o få in alla grejer i bilen, men sen var jag svett. Många som ville gratulera o lill-prinsen sov nästan hela tiden i sin vagn.

Idag har Bvc-tanten varit på besök... hon är väldans trevlig att prata med. Lill-prinsen har gått upp 4 hg på 5 dagar och väger nu hela 4040 gram... stora killen :) man skulle kunna säga att han äter som en häst.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Skönt att läsa att allt går bra. Jag hinner ju inte träffa er! Men det ska snart bli ändring på det. :)

2010-09-01 @ 16:15:51
Postat av: miian

hej min fina du!

Hur går allt?

Mår lille G bra?

Vi kan väl boka in en dejt nån dag så jag får träffa er ;)

Kramkram

2010-09-02 @ 22:35:02
URL: http://miiaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0