Tisdag - på den 6:e dagen

     2010-08-10 @ 08:26:05
Här började dagen tidigt. Vaknade kl 4 o mådde väldans illa, gick över efter en stund, men sen kunde jag inte somna om. Så det blev o förflytta sig till soffan o kolla på 2 csi NY avsnitt... sen sov jag i lite mer än en timme. Nu har jag precis intagit frukost nr 2 o funderar på o ut o gå en sväng... solen skiner ju idag o det har inte hunnit o bli så varmt än.

Senare idag blir det en tur till Gittes tygkälla och sedan mathandling på Maxi. Det blir dagens utflykt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Då blir det ingen bebis idag då? Jag som var så säker på denna dagen ;)

Jag var på Gittes förra veckan och där var jättemycket snygga tyger. Hoppas du hittar något fint

2010-08-10 @ 10:26:41
Postat av: anna

Marie: Nix, ingen bebbe på gång idag. Hittade ett superfint tyg i en snygg färg med vita prickar på... kommer o bli sååå snyggt efter att svärmor sytt lite :)

2010-08-10 @ 20:27:39
URL: http://anapanasiti.blogg.se/
Postat av: Marie

Typiskt! =) Jag sitter också och syr här idag för en gångs skull

2010-08-11 @ 00:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0