Tisdag - väska

     2010-08-10 @ 20:39:33
Fick inspiration av Anouk och ser över min bb-väska lite. Har bland annat fyllt på min lilla dosett mini med alla mina piller 20 dagar framöver... dumt o åka in utan medicin. Man vet ju aldrig när det är dax o åka in... även om jag inte tror att det blir än på ett bra tag.

Besöket på Gittes tygkälla gick bra... de har så sjukt mycket tyger där. Hittade iaf ett i en väldans fin färg med vita prickar på :) Sen körde jag till babyproffsen för o höra om den lilla reservdelen till babyskyddet, den är nu beställd :) + att jag råkade få med mig ett spjälskydd till korgen hem... den blev sååå fin :) Det blev även ett besök på godisaffären på långebro *mums* innan jag begav mig till Maxi för storhandling. Sen var jag helt slut... så när jag kom hem blev det slapp, soffa, simhopp och sy fast trådar på filten.

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Haha men jag vet inte om jag e lite överdriven kanske... Men känns bra o ha packat allt trotd allt ändå;)

2010-08-10 @ 21:40:47
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0