Fredag - kallt

     2010-12-10 @ 16:18:20
Har även idag en son som helst sover i min famn... spenderade hela förmiddagen i soffan. Så efter att både han och jag ätit lunch så gick vi på promenad i vintervädret. Tog med oss post och tidning upp till svärföräldrarna och tog med oss Zeke-hunden ut. Till slut somnade lill-prinsen och jag hann duscha innan han vaknade :) Sen blev det mys i soffan igen och jag har frusit röven av mig. Tror att jag har feber eller nåt, fryser som tusan (trots kläder+morgonrock+sjal), huvudet känns mossigt och jag har ont i kroppen. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner i sängen när mannen kommer hem om en timme, men jag ska ju på julfest.

Så när lill-prinsen ätit färdigt blir det till att pumpa, ta upp mjölk ur frysen, sminka mig, fixa håret och slutligen byta om. Idag ska jag ha en vanlig bh på mig *halleluja*. Billabongen ligger på kylning *mums* så får jag se hur länge jag orkar stanna.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Hoppas att du får en trevlig kväll. :-) Det är inte mjölkstockning? Av det får man både feber och sjukdomskänsla i kroppen. Amma, amma, amma och håll boobisarna varma isånafall. Fast det vet du säkert redan. :-)

2010-12-10 @ 17:25:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0