Fredag - nyår

     2010-12-17 @ 16:27:41
I morse provade jag klänningen jag tänkte ha på nyår. Den sitter som en smäck :). Jag köpte den i Stockholm förra hösten för att ha på min systers bröllop i januari, tänkte att jag kunde ha den på mannens kusins bröllop i juni oxå... men det var knappt jag kom i klänningen på min systers bröllop. Jag var gravid i vecka 11 och hade minsann en liten kula.



Det dumma med klänningen är att den inte är så amningsvänlig, men jag har bestämt mig för att pumpa ur till lill-prinsen + att han kan äta gröt oxå på kvällen. Sen får jag väl gå undan och pumpa ur lite om det börjar o spänna för mkt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att du kommer i klänningen och du vet vad du skall ha på nyår :)

2010-12-18 @ 15:31:30
URL: http://fridalundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0