Lördag - inte bra

     2010-12-11 @ 14:22:56
Hade helt fantastiskt roligt på julfesten igår, åt massor med mat och skrattade hur mycket som helst :) När jag körde hem började alvedonen släppa och efter att lill-prinsen fått mat hackade jag tänder okontrollerat. Mannen somnade sonen och gick och hämtade en filt att lägga över täcket. Sen låg jag där under täcket fullt påklädd och skakade som ett asplöv. Sov gott till typ 2 (somnade 11) sen var  det några oroliga timmar fram till 5. Lill-prinsen vaknade några ggr och fick nappen och somnade om, Stor-prinsen skulle gå ut och jag fick gå upp och pumpa det ena bröstet lite eftersom det var knökafullt med mjölk. Tog en ny alvedon och sov 1 timme innan det var dax för amning.

Känner mig allmänt dassig idag, vet inte om det är mjölkstockning. Är lite röd på insidan av ena bröstet och det gör lite ont när jag trycker där. Mannen är och handlar nu... mina önskemål var: julmust, godis, kexchoklad och pepparkakor... inte det nyttigaste direkt... men så är det när man inte mår bra.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du mår bättre snart!

2010-12-12 @ 00:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0