Onsdag - puh

     2010-12-15 @ 15:45:15
Just nu sitter jag i soffan med en sovande lill-prinsen i famnen och pustar ut lite. Vi har bylsat på oss varma kläder eftersom pannan stannade inatt. Mannen fixade den innan han gick till jobbet, men det tar lite tid att värma upp detta huset.

Natten har förutom att den var kall bjudit på max 6 timmar av osammanhängande sömn, så det var en trött och kall mamma som steg upp lite i 9 imorse. Lill-prinsen var lika go och glad som vanligt. Efter frukosten åkte vi till Hässleholm och fixade de sista julklapparna, tror minsann att alla är klara nu :) Sprang på Pappsen inne hos Storasyster och sen var vi på mammas jobb och fick i oss lunch, både lill-prinsen och jag. Efter det bar det av till Maxi för matinköp.

På mitt vänstra ringfinger sitter numera mina fina fina ringar *älskar* (bildbevis kommer senare)

Förresten, idag har jag för första gången handlat kläder i en affär utan att prova dem först. Köpte 2 tröjor till mig själv på Lindex... hoppas de passar.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Åh vad härligt att du äntligen fått tillbaka dina ringar:D Ja, Lindex har så galet mkt fint... Skulle kunna handla mig pank där:)

2010-12-15 @ 20:35:21
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Annars e de faktiskt öppet köp ;o)

2010-12-16 @ 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0