Tisdag - en skum tomte ;)

     2010-12-14 @ 14:46:35
Här hemma har vi skumma tomtar... fast numera är de nersmälta. Idag har vi gjort skumtomtefudge + att jag har tagit lite kort... är ruskigt dålig på det nuförtiden. Här hittar ni receptet på fudgen. Mina blev inte riktigt så fina. Jag vet inte om det berodde på en otålig son eller dåliga skumtomtar. Jag ska iallafall köpa andra tomtar (på påse, ej lösvikt) och göra en ny sats på kvällstid när mannen är hemma. Här har ni iallafall lite bilder från dagen :)

Alla ingredienserna i grytan


Prinsen tycker att kameran är väldigt intressant


Här har det kokat ihopa sig


Findus satt under bordet och studerade oss.


Såhär blev slutresultatet... mer aprikosa i färgen än rosa och de faller i sönder väldigt lätt. Smaken? Väldigt söta, smakar mycket av den vita chokladen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0