Fredag - äntligen

     2010-02-26 @ 20:45:59
De senaste dagarna har jag bara velat ligga kvar i sängen om morgnarna... när ska tröttheten försvinna? Gick in i vecka 18 igår o magen har poppat ut lite till känns det som. Tog några bilder i morse som jag ska delge er när jag orkar ta mig upp från soffan o gå o hämta kameran.

         (klicka för att få större)

Just nu är jag home alone eftersom maken är på after work o alla katterna är ute i snön. Så det är OS (såklart) på tv:n och ett stort glas cola vid sidan om datorn. Jag har även lyckats o trycka i mig 2 pizzor på tortillabröd och 12 crustader med creme fraiche, rödlök, rom och räkor *mums*

Efter jobbet idag körde jag inom Pappsen för o se hur det går med köket. Frugan var inte hemma vilket var tråkigt eftersom hon inte sett magen ännu (iaf inte på riktigt).


Kommentarer
Postat av: Härligt att se hur Bulan bara växer och växer! Längtar efter att få se dig på riktigt! Kramas

2010-02-28 @ 01:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0