Lördag - slipad

     2010-01-23 @ 17:24:20
Idag har vår hallrenovering börjat. Dylan har slipat golvet och jag har skött de hushållsnära tjänsterna. Det blev pannkakor till lunch *mums*. Jag har även spenderat en del tid framför tv:n... behöver jag säga att jag har en fantastisk man :)

Imorgon och i veckan skall det slipas väggar... o då blir även jag delaktig, iförd munskydd... annars får jag hostattacker.

Snart ska jag börja o fixa inför kvällens middag, Africana :). Receptet har suttit först i min receptbok väldigt länge, men det var år o dar sen jag gjorde det. Ska bli väldans mumsigt.

Igår var det middag och curling med goda vänner. Mitt lag förlorade fastän Roy gjorde sitt absoluta bästa ;)

Kommentarer
Postat av: Tesse

Låter vändans smaskens det där...hann ju inte plinga daj i veckan:( ska göra ett nytt försök i veckan! Massor med kramisar

2010-01-23 @ 19:40:23
Postat av: miian

tyvärr gjorde jag mitt livs misstag och glömde kameran på årets fetaste fest,typical me.

Förhoppningsvis finns det snart någon annans bilder att ta del av,då ska du få se ;)

Hur mår du nu? ;)

Kram

2010-02-02 @ 20:06:52
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0