Torsdag - frånvarande

     2010-07-29 @ 20:54:14
Jag har varit lite frånvarande denna veckan men det har sina förklaringar. I måndags var det barnmorskebesök och mitt blodtryck var inte så bra. Jag ligger normalt på ett undertryck på 60-70 o nu var det på 88... så barnmorskan ville hålla koll. Jag blev ju såklart skitorolig o började leta info om havandeskapsinformation så fort vi kom hem. Men efter ett tag så lugnade jag ner mig och insåg att jag inte kan göra så mkt åt det... utan försöka vila och vara tacksam för att barnmorskan har koll. Så jag fick en ny tid till idag för att kolla blodtrycket och det var som i måndags... alltså har de inte ökat vilket känns bra. Har en ny tid på onsdag eftersom hon vill ha fortsatt koll på mig.

Sen så fick vi besök i tisdagskväll, från Sveriges kristnaste stad så det har varit full rulle fram tills idag på eftermiddagen när de åkte hem. Det har bland annat blivit slapp o bad vid poolen och ett besök i Åhus med god mat och gooood glass.

Idag efter besöket hos barnmorskan så gick jag o Storasyster en sväng på stan *trevligt* Dessutom fick jag en väldans fin present som snurrar här bredvid mig nu :) Den är ju hur söt som helst.


Nu skulle jag egentligen varit med älsklingen på kalas, men jag fick ett smärre bryt i bilen och insåg att jag pallar verkligen inte detta... så jag körde hem igen. Ibland måste man lyssna på sin kropp... speciellt när den är ruskigt höggravid.

Bellis har ändrat sig angående bebisen i magen. Innan har hon sagt att det är en pojke och att den ska heta Bagge... men idag var de tycligen en flicka som ska heta Fåret Shaun... :) den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0