Onsdag - 5 veckor

     2010-06-30 @ 19:49:52
Om 5 veckor är det tänkt att den lill* bebisen i magen ska titta ut... så nu har jag 5 veckors semester. Har firat detta med pizza o cola... o nu sitter jag vid köksbordet o pimplar billabong o surfar.

Imorgon får jag se om jag pallar bege mig till Hörby marknad... om nån vill göra mig sällskap. På fredag bär det av till Malmö med Storasyster o Bellis för o hälsa på Lindexbruden. Sen är det beachsoccer för hela slanten på lördag... får se om jag orkar följa med på söndag oxå... det ska ju bli sjukt varmt på lördag. Fick ett tips om att sätta brassestolen i vattenbrynet... måste bara köpa mig en brassestol... känner att de kan vara väl investerade pengar detta året... då jag inte är så förtjust i att ligga platt på rygg o det definitvt inte går o ligga på mage.

Efter helgen är min kalender helt blank förutom 2 inbokade barnmorskebesök i juli... så är det nån som vill hitta på något eller bara komma o hälsa på så är det bara o slå en pling :) 

Kommentarer
Postat av: miian

Anna Anna söta lilla anna...nu är det snart dax!!!

Längtar sååå efter att få se ert lilla knyte!

2010-06-30 @ 23:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0