Tisdag - ajajaj

     2010-03-02 @ 09:10:03
Vaknade i morse med världens ryggont... brukar få det nuförtiden när jag legat i sängen. Igår gick jag upp vid 4 eftersom det inte gick o ligga på något sätt. Idag hittade jag ett läge på sidan, men det resulterade i att jag knappt kunde räta ut mig när jag gick upp vid 7. Fick tillbaka lite magknip igårkväll... men allt jag fick i mig under dagen fick jag behålla. Nu på morgonen har jag druckit nyponsoppa o käkat en rostad macka. Funderar på o klä på mig varmt o gå ut en liten sväng... känner att min kropp behöver röra lite på sig efter 2 dygn på soffan.

Hoppas att det går bra o äta idag så jag kan gå till jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: miian

hej söta du!

Vad tråkigt du gått och blivit sjuk :(

Hoppas att du redan mår bättre!

Varken kräksjuka eller ryggont är en hit,så jag hoppas verkligen du får njuta lite nu!

Systers bebis ska anlända kring den 4september har jag för mig,känns som en evighet dit tyvärr..men väntar man på nåt gott ;)



Kramkram

2010-03-03 @ 18:52:23
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0