Tisdag - en anna(n)

     2010-03-30 @ 19:24:14
Idga blev jag en annan Anna :). Känns så skönt o sätta sig i frisörstolen och känna sig helt trygg med att resultatet blir toppen. Det blev en helt annan färg o en bit kortare *me like a lot*

Innan frisörbesöket blev det lite ärenden på stan... gäller o passa på... man är ju inte i stan varje dag :). Kläder till mig själv känns inte så lönt o handla just nu, dels har jag kläder som fortfarande passar mig och sen ska jag ju till hufvudstaden 2 ggr i april :) Men jag köpte en förgylld halskedja som jag kan ha vigsel- och förlovningsring i... har svullnat lite om mina fingrar, så det är inte skönt o ha dem på längre *mina älskade ringar*

Ikväll känner jag mig piggare än på länge... vet ej om det beror på mitt nya hår eller att våren är på väg... kanske båda :) Eller så kan det bero på mina superfina nya vårskor :)

Kommentarer
Postat av: Långa Farbrorn

hahahahaha...Jag köpte nya vårskor i fredags. GISSA VILKA! YES, du har bra smak....jag köpte ett par vita med när jag ändå höll på...känner mig superfin i dom! Klappa lite på Bulan från mig och berätta att jag kommer och inspekterar på lördag...muffing

2010-03-30 @ 21:56:33
Postat av: Marie

Kan du inte slänga in en bild på nya frillan? Nyfiken.. =)

2010-03-30 @ 23:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0