Söndag - helgen

     2010-05-30 @ 16:06:23
Min helg började redan vid lunch i fredags :) mkt trevligt. Fixade lite utomhus här hemma och på kvällen blev det tacos och soffan. Igår hade jag en lugn förmiddag och efter lunch tog jag nya bilen till Storasyster för att hämta spjälsäng och skötbord. För att få plats med allt fick jag montera ner spjälsängen... men det blev ändå lite packningsproblem, men inget som systrarna inte kunde lösa :) Baxad ein allt här hemma och sedan blev de vila på hög nivå innan vi skulle iväg på födelsedagskalas. Bjöds på mumsig smörgåstårta, citronskum och tårta med lemon curd :) Jag spenderade en stor del av tiden halvliggandes i soffan *dumma rygg*

Idag skulle jag o mannen bära in skötbordet i badrummet... eller hur... Dörren till badrummet är inte så bred... så det blev till o montera ner det, bära in delarna och montera ihop det igen. Även spjälsängen är monterad och på plats. Jag har även tvättat lakan till bebisens säng och vagn + en hel drös med bebiskläder. Lika bra o börja fixa lite med allt, man vet inte hur länge man mår bra. Vi har även fått lunch hos Svärföräldrarna idag, var väldigt tacksam över det eftersom jag känner mig lite off. Så i eftermiddag har jag legat på soffan och sovit för att orka med morsdags middag hos Dylans farmor ikväll.

Veckan som kommer bjuder på fika med vän som jag inte träffat på länge och blingoparty :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0