Tisdag - mat

     2010-05-11 @ 18:32:53
Idag provar jag att laga Broccolisoppa... det låter väldans gott och jag hoppas verkligen att det är det oxå :)

Efter jobbet idag körda jag till Kristianstad för att handla present till Myran som fyller 2 på torsdag, sen blev det storhandling på Maxi. När Johan kom hem från jobbet så förberedde jag honom på att jag inte klarar o bära o fixa med handling så länge till... kroppen börjar o säga till.... men än så länge går det. Det blev även en sväng inom Godishuset, de har sååå mumsigt godis :)

Det ska bli såååååååååååå skönt o bara jobba 1 dag till denna veckan... sen blir det 4 dagars ledigt :)

Kommentarer
Postat av: miian

Tack för kramen,den behövdes!

Ser att Dylan heter Johan helt plötsligt ;)

Vilken fin magbild från konfirmationen,du är så vacker!

Är sååå nyfiken på ert hus,spanar på bilderna i bakgrunden,men ser bara samma trappa...seså du får ta magbild någon annanstans ;)

2010-05-12 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0