Måndag - hoppar

     2010-11-15 @ 12:10:06
Idag hoppade vi över Babysången, prioriterade att sova istället. Tur var väl det eftersom min mage började krångla nu på förmiddagen... inte skoj. Innan den började krångla blev det iaf en liten promenad med vagnen och älsklingsungen sover fortfarande däri efter en liten omsomning inomhus.

Hittade lite post som jag inte öppnat (ganska vanligt här hemma nuförtiden). Det var iaf en liten katalog med barnkläder från hm och 20% rabatt. Där var några fina grejer som jag vill köpa till lill-prinsen men när jag gick in på hemsidan så var alla grejerna naturligtvis slut i hans storlek (och i de flesta andra oxå). Jag får väl se om jag hittar plaggen i butik istället när tillfälle ges.

Har satt fast basen till babyskyddet i Toyotan nu, ska man köra 60 mil så vill man gärna ha koll på sin lilla bebis. Lite läskigt ska det allt bli att köra bil i Göteborg... men kör man fel så är det ju bara o vända :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0