Måndag - mina drömmar

     2010-11-29 @ 17:05:00

Vad drömmer jag om?

Igårkväll/natt var mina drömmar att sluta amma, få åka iväg 1 natt eller 2 och bara vara jag. Alla har vi våra svackor och jag hade en riktig dipp igårkväll, när lill-prinsen inte ville sova och jag var trött. Men jag återhämtade mig snabbt och insåg att jag världens snällaste son, så även han måste ju få ha sina svackor.

Här kommer mina andra drömmar:

Framförallt drömmer jag om att lill-prinsen och hans eventuella syskon ska få fantastiska liv med massor av kärlek och värme.

Sen vill jag naturligtvis att jag och mannen ska leva tillsammans hela livet och uppleva fantastiska saker även om livet har sina med- och motgångar.

Jag drömmer om att alla i vår närhet, familj och vänner och vänner som är som familj får uppleva livets bästa dagar tillsammans med personer de älskar.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Alla måste få ha svackor, vuxna som barn. Kan säga att de e genom att få va "bara jag" ibland, som ja orkar o uppskattar att få va mamma o värdesätter mitt lilla troll! Kramen

2010-11-29 @ 22:28:19
URL: http://mimialma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0