Tisdag - inställt

     2010-11-16 @ 17:33:16
Det blev ingen biltur till Göteborg idag. Jag och mannen tog ett gemensamt beslut efter att jag fått ganska lite sömn inatt, vill ju inte riskera ngt med lill-prinsen i bilen. Det är jättetråkigt och inte alls kul o vara utan vår man/pappa enda till fredagkväll, men det är bara att gilla läget och göra det bästa av det.

Idag har vi iaf varit på föräldragruppen, sjukgymnasten var där och pratade om träning efter graviditet och förlossning. Hon berättade att man kan ha foglossning upp till 1 år efter förlossningen och om man ammar så räknar man från att man slutar amma. Så jag kommer förmodligen få dras med min fot-foglossning ett bra tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0