Tisdag - min första kärlek

     2010-11-16 @ 14:51:00
Min första kärlek var H. Han hade blont hår och bruna ögon och jag var kär i honom på lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet och gymnasiet. Inte hela tiden dock, men med jämna mellanrum var det alltid honom som det föll tillbaka på. Vi har aldrig varit tillsammans, aldrig pussats... däremot har vi varit vänner och gått i samma klass från lekis till 9:an. När vi gick på mellanstadiet hade vi ofta klassdisco och då skulle man ju dansa tryckare... grejen var bara att han räckte mig till axlarna ungefär, men det funkade att dansa ändå.

Nuförtiden har han växt till sig ;), han är ungefär lika lång som jag, har fortfarande bruna ögon men håret är numera brunt istället frö blont. Han bor uppåt i landet med dotter och nybliven fru och senast jag träffade honom var för 7 år sen när vi hade klassåterträff. Jag brukar träffa hans mamma då och då i min hemby, alltid lika trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0