Torsdag - hemmakär

     2010-11-11 @ 21:27:33
Har spenderat onsdag och torsdag här hemma. Idag var vi iofs hos svärmor en runda... men det är ju rätt nära så det räknas som hemma :) Imorgon ska jag ta mig till den stora metropolen Tollarp för matvaruinhandling inför helgen. Tror nog att de kommer att slinka ner lite godis i kundvagnen då oxå :) Det är ju verkligen en av fördelarna med att bo på landet, man kan inte bara sticka till affären lite snabbt om man blir godissugen. Men åh vad man kan sakna godis ibland.

På lördag stundar födelsedagsfest med utklädning, min outfit är så gott som klar... mannens är det nog lite sämre med. Min mamma ska komma hit och vara barnvakt, känns lite konstigt men samtidigt självklart. Lill-prinsen har ju det mkt bättre här hemma än på fest + att vi kan göra nånting bara vi 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0