Torsdag - mina syskon

     2010-11-25 @ 13:45:00

Här kommer dagens en om dagen :)

Storasyster - min fina storasyster är 1 år äldre än mig (alltså 34år). På sin 35 årsdag ska hon springa Göteborgsvarvet (för andra året). När hon var yngre hatade hon att springa, så man är allt lite förvånad över att hon älskar det nu. Hon arbetar som guldsmed och lever med man och dotter. Storasyster är fantastisk att ha med när man shoppar, hon ser vad man passar i och hittar kläder som man inte själv ser. Ni kan även läsa om henne här.

Lillebror - min snygge lillebror är 4 år yngre än mig (fyller 30 i mars). Han har blivit tagen för min pojkvän och även min storebror (då var han 16år). När vi var små så retade jag och storasyster honom rätt mkt och han hade väldigt kort stubin. Det tyckte vi ju såklart var jätteroligt tills han jagade oss genom huset med en innebandyklubba. Vi låste in oss på toaletten och hoppade ut genom fönstret :)
Lillebror är 1,95 lång och har skitstora fötter, han har även en sambo och 2 fina döttrar. Han ställer alltid upp om man behöver hjälp och är ruskigt lik vår far :)

Lillasyster 1 - äldsta lillasystern blir 18 år i april (HERREGUD), nyss var hon nyfödd, rödrosig, rödhårig och låg i min famn. Hon älskar Axl Rose och Slash och är jätteduktig på att spela fotboll. Nu i höst började hon om 1:an på gymnasiet eftersom hon kom in på frisör. Hon har ärvt längden från sin pappa och håret från vår mamma. Hon är dessutom ruskigt lik äldsta storasystern i humöret.

Lillasyster 2 - minsta lillasystern blir 16 år i januari, min fina lilla flicka så stor du blivit. När hon var liten stod hennes blonda hår rakt upp, typ 4 cm, hon såg ut som ett litet troll :). Hon är en fena på att sjunga, tycker om att måla/teckna och är även hon superbra på fotboll. När hn blir stor vill hon bli lärare. Enligt mamma är hon mest lik mig till sättet... vi är så milda och goa :)


Jag har en sån glädje av alla mina syskon, därför har jag som mål att nån gång i framtiden ge lill-prinsen ett syskon.


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Dagens fråga: Vad tror du blir årets julklapp?



Glöm inte att även vara med i SUMOpix tävlingen där du kan vinna presentkort värde 300:-



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-11-25 @ 15:02:51
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0