Söndag - nya stövlar

     2010-10-03 @ 15:10:24
I måndags var jag och lill-prinsenVäla med storasyster. Jag var i ett stort behov av ett par skor/stövlar eftersom inget passar mig efter graviditeten. Inne på Scorett fick vi hjälp av en supertrevlig tjej och jag köpte ett par supersnygga och supersköna stövlar från Ecco. Vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans och lill-prinsen skötte sig exemplariskt... dvs sov sig igenom alltihopa :).

Idag har jag sorterat kläderna i min garderob. Det blev 1 kasse till insamling, 1 som ska slängas, 1 stor till småsystrarna och 1 till en gravid väninna :). Kändes skönt att få lite ordning där... mkt av kläderna har jag ju inte kunnat använda på ett tag.

Förresten... jag har nog glömt o berätta att lill-prinsen fått en fjälla. På hans 5 veckors dag (24/9) födde min Tiny en liten flicka. Längtar så tills vi kan träffas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0