Fredag - äntligen

     2010-09-24 @ 16:21:10
Idag är det äntligen fredag... får kanske bli lite fredagsmys ikväll... ska kanske be mannen handla hem lite godis och coca-cola, det hade varit supermumsigt. Idag har jag varit en trött mama... men jag har gjort mitt bästa för att bota det med promenad i solskenet,  en välbehövlig dusch och lite egentid när lill-prinsen sov ute i vagnen. Om en stund ska vi nog bege oss ut på en promenad till tror jag, måste ju komma upp i mina steg. Helgen verkar bli ganska lugn... förutom söndag eftermiddag/kväll då både pappsen och svärmor ska firas nästan samtidigt... så vi delar upp oss. Det ska bli väldigt skoj o få visa upp lill-prinsen för min farmor o farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0