Onsdag - barnledig

     2010-09-29 @ 13:44:03
Hur underbart är det inte att ha lite barnfri tid :) Lill-prinsen är och hälsar på sin farmor (200 meter bort typ) och jag har varit alldeles ensam och handlat... känns lite som att man har glömt nåt när man går där själv. Nu har jag även käkat lite lunch och läst igenom min journal, som jag fått skickad till mig. Får se om jag hinner skriva ihop en liten förlossningsberättelse sen. En sak de inte riktigt hade koll på var min vikt... de skrev in att jag vägde 10 kg mindre än vad jag gjorde.

Nu ska jag passa på att plocka undan lite här hemma... det ser nästan ut som om en bomb briserat här nämligen.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Ja, de har ju fin koll i de journalerna :P Står fel födelselängd på Alice och det står att jag hade ett samtal med kurator om förlossningen uppe på bb (vilket jag inte hade)... Massa andra smågrejer som blivit knas :P

2010-10-06 @ 08:40:54
URL: http://blogg.passagen.se/nilla-lilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0