Söndag - imorgon

     2010-09-19 @ 17:39:54
Imorgon blir lill-prinsen 1 månad o nu är det verkligen på tiden o ta tag i motionerandet lite. Så imorgon åker stegräknaren på... funderar på vad jag ska ha för stegmål denna första veckan... man kanske ska gå ut lite lugnare med 7000 steg o sen öka till 10000 nästa vecka.

Veckan har bjudit på många saker :)

Måndag: BVC med lill-prinsen... 4620 gram o 55,7cm... han fick mkt beröm från BVC-sköterskan :)

Tisdag:
Hälsade på på jobbet, fick superfina kläder till lill-prinsen. Sen var jag en snabb runda inom stan innan jag åkte ut till Storasyster och hennes familj. Bellis blev lite avundsjuk när hennes pappa höll lill-prinsen "Det är min pappa" o när han skrek sa hon "Skrik inte". på hemvägen hämtade vi upp mannen som varit på möte i Göteborg.

Onsdag: Var uppe hos Svärmor en sväng. Lill-prinsens faster var oxå där :)

Torsdag: Lugn hemmadag

Fredag: Åkte in till mannens jobb på eftermiddagen... bjöd på tårta och visade upp lill-prinsen. Sen gick jag på stan med Skogstösen, köpte 2 supersöta koftor till lill-prinsen och en tröja (i petrol...inte svart) till mig.

Lördag: 40 årsfest för Svågern... mycket trevlig tillställning o alla var intresserade av o kika på lill-prinsen. Han skötte sig superbra... sov inte så mkt... men var glad. Brydde sig inte så mkt om att folk var högljudda. När vi skulle åka hem så snubblade jag i trappan... trampade fel på sista trappsteget och fick högerbenet under mig. Skrapade knäet och fotryggen... men jag var mest oroad över att lill-prinsen klarat sig bra. Han satt i sitt babyskydd, så ingen fara med honom... tur det.

Söndag: Idag har jag känt mig en aning bakis... vilket jag inte borde göra. Men det beror väl på för lite sömn antagligen. Har blivit en del soffsittande idag då lill-prinsen velat ha mamma när han sover... gärna hålla handen oxå. Vi har varit iväg en runda till vallokalen och deltagit i valet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0