Tisdag - på gång

     2010-09-21 @ 09:59:26
Igår blev det inte så mkt stegräknande... glömde sätta på mig räknaren och vädret var ju så fruktansvärt pissigt så det blev inte nån promenad... förutom den lilla inne i stan när vi skulle ta foto till tidningen. Hade tagit fel på tiden så jag hann med o käka lunch på Subway innan det var dax. Hann ju inte direkt käka nåt hemma... mkt som ska fixas o ordnas när man är själv o ska iväg med en liten. Man hinner inte riktigt med sig själv ibland.

Men men, idag har jag iaf redan varit ute på en promenad... innan dagen är slut så ska jag ha gått en till o då är jag uppe i över 7000 steg.

Nu blir det lite surf medans lill-prinsen pratar med sköldpaddan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Hoppas du får en bra dag :)

2010-09-21 @ 10:20:29
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Marie

Håller utkik efter bilden imorgon!

2010-09-21 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0