Lördag - repris

     2011-04-09 @ 17:17:00
Ikväll kör vi en repris på förra lördagen :) Det blir grillning med vänner (dock inte samma som förra lördagen). Ikväll måste jag även smaka på min Bacardi Mojito som jag fick i present av Storasyster på BB. Det var en såkallad "fyförsörenvadduharvaritduktigsomföttbarn-present :)

Vi har varit en sväng inne i stan och fixat det sista till Gustavs rum (i byggväg alltså) Lill-prinsen somnade i vagnen på Biltema så det blev en skön promenad till Max där vi mötte upp mannen för lunch. Nu har jag en välbehövlig paus efter att ha städat i köket + gjort fransk potatisgratäng. Lill-prinsen spenderar eftermiddagen med sin farmor och kommer väl hem snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0