Torsdag - hand vs. motor

     2011-04-28 @ 15:13:31
Nu när lill-prinsen äter mkt själv blir det massor med smulor på golvet. Och är det ngt jag hatar så är det att få smulor under fötterna. För nån vecka sen sa jag till mannen att vi antingen får köpa en Ergorapido eller en sopkvast. Hans svar blev inte helt oväntat en sopkvast ;). Och jag kan ju inte mer än att hålla med om att de blir ju väldans mycket billigare med en sopkvast... samtidigt som ni får hålla med om att det hade varit såååå snyggt med en ergorapido i pastell green metallic ståendes här i köket :) Nåja, jag får väl börja leta efter den perfekta sopkvasten :)

Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

ååååh jag vill också haa en! morr. Karln säger samma sak till mig=/

2011-04-28 @ 18:10:49
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Maria N

Ah, en av mina sämsta investeringar faktiskt, har nog använt den kanske fem gånger på fyra år. :) Men kanske för att den stått i lklädkammaren fram tills typ nu? Snygg är den i alla fall. Ja, och så har jag ju hund. :)

2011-04-28 @ 19:44:14
Postat av: Ida P

Vi har en hund som tar smulorna innan de fallit ner på golvet. Snabb som blixten. Så ni borde kanske skaffa en vovve istället?... bästa sopkvasten i hela världen ;)

2011-04-28 @ 21:00:55
URL: http://idapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0