Söndag - hur känns det?

     2011-08-07 @ 13:26:55
Det känns som att jag har fått den frågan hur många gånger som helst den senaste veckan. Hur känns det att börja jobba igen? Mitt svar har hela tiden varit samma. Det känns bra! För det gör det, det känns bra att börja jobba igen efter 13 månaders frånvaro. Men idag känns det lite vemodigt att imorgon kommer jag inte att spendera hela dagen med det finaste som finns. Men han kommer att spendera sin dag med sin älskade pappa och det kommer att bli hur bra som helst.

Imorgonkväll förväntar jag mig att jag är helt slutkörd... förhoppningsvis blir det en mjukstart på jobbet... men jag går ändå på heltid direkt. Det ska bli jättespännande att få lära känna nya barn och nya föräldrar :) och jag ser framemot att få träffa mina fina kollegor varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0