Söndag - intensiv

     2011-08-21 @ 09:21:55
Den senaste månaden har jag buzzat om Express Intensivbalsam från Dove.

Det är ett unikt djupverkande intensivbalsam med inpackning inuti. Resultatet är en intensivt reparerande effekt som förhindrar kluvna toppar och att håret går av. Håret bli återfuktat på djupet, mjukare och starkare. Du kan använda intensivbalsamet dagligen istället för ditt vanliga balsam.



Jag har använt balsamet i en månads tid nu och jag är jättenöjd med det. Det luktar himmelskt gott och det känns verkligen som en inpackning när man sätter i det i sitt blöta hår. Men jag vet inte om jag kan se någon skillnad när håret är torrt. Jag kommer definitivt att köpa det i framtiden :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har redan köpt det. Gillade det väldigt mycket!

2011-08-21 @ 10:26:34
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville bara säga Hej :)

2011-08-24 @ 13:02:32
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0