Torsdag - förändrad

     2011-08-25 @ 21:33:27
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. På kvällarna efter att lill-prinsen lagt sig så har jag ingen ro att sitta stilla. Jag far fram och tillbaka, plockar här, viker tvätt där osv. Förr i tiden (tiden innan lill-prinsen) låg jag typ i soffan hela kvällarna och orkade inte ta tag i hemmet riktigt. Nu är det fullt ös hela dagen... och inte blir det så mycket datortid heller... möjligtvis för att spela Hotshot på Facebook eller läsa en massa bloggar.

Imorgon är det en välförtjänt fredagskväll som hägrar efter en vecka med 1 kvällsföreläsning och 1 kvällsmöte. Nästa vecka har jag bestämt att jag ska vara hemma alla kvällar, vilket resulterat i att jag missar ett klädparty som fina Malin håller i. Men man kan inte fara alltid... dessutom tror jag att min plånbok gillar mig lite extra faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0