Lördag - julpyssel

     2011-12-10 @ 12:26:00
Häromdagen var jag och lill-prinsen uppe hos Svärföräldrarna och bakade pepparkakor. Eller, jag och svärmor bakade pepparkakor och svärfar och lill-prinsen hängde på kontoret och kollade på traktorer på Blocket.

Istället för pepparkakshus gjorde vi pepparkakstraktor. Svärmor köpte en smidig form på Maxi, bara att trycka den 2 ggr, sen har man alla delarna till en traktor.



Vi använde oss av smält socker när vi satte ihop dem och det gick minsann över förväntan. När den väl var ihopsatt kom vi till det roligaste... dekorera. Här ser ni min färdiga skapelse, jag är grymt nöjd.



Ikväll ska vi träffa vänner, äta god mat (hoppas jag) och göra lite julgodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0