Lördag - REA REA REA

     2011-12-17 @ 21:50:48
Jag är ju ett stort fan av Blingo-kläder (som ni alla vet). Men min kära lill-prins har väldigt mycket av dessa kläder i sin nuvarande storlek (86/92) så när det nu är 50% + fri frakt (om man handlar för över 300kr) så köpte jag minsann lite till växalådan. Det blev en farm-tröja och en grön sigvardjacka i 98/104 och en farm-mössa som passar till våren. Det är kanske dax att stoppa på mössinköp... tror jag har 6st blingomössor nu... men de är ju så fina och han använder alla, i våras hade han 4st :)

Så om ni behöver fylla på växalådan, köpa något fint till er själva eller någon ni känner så gå in på Blingo och shoppa loss. Om ni beställer senast imorgon så får ni det innan jul :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag shoppade med en farmmössa :) och så ett par randiga byxor från bebis avd och en turkos tröja med stjärna på (vet inte namnen men så väl som du känner till blingo vet du kanske vilka jag menar :P)

2011-12-18 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0