Söndag - high heels

     2011-02-13 @ 08:51:36
 

Igår var det fest :) 50 års fest för Frugan. Massor med trevligt folk, god mat och kasedans för de som ville. Och jag ville, men inte min man, så jag dansade med Pappsen istället :) Jag lånade klänning av Mamsen och satte på mig ett par högklackade skor, helt fantastiskt med högklackat, man känner sig genast så fin och sträcker på sig lite extra.

Tack för en supertrevlig kväll :)

Vi var hemma strax innan 1 inatt, lill-prinsen somnade vid 2 och sen har det blivit en del nappinstoppningar innan mannen gav honom första frukost vid 7. Så här har det inte blivit många timmars sömn. Pojkarna ligger fortfarande i sängen och sover, men jag är uppe och fixar inför denna dagens utflykt. Idag ska lill-prinsens fjälla döpas så väskor ska packas om, mat ska förberedas och så ska man helst hinna med sig själv oxå har jag hört ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0