Torsdag - fast

     2011-02-17 @ 11:36:53
Lill-prinsen är mammig och har sovit i mitt knä i soffan i snart 2 timmar. I väntan på damernas storslalom (uppskjuten pga dimma) så kör tv4 Leila bakar-maraton. Magen knorrar och jag är superhungrig och hon bakar massor med goda grejer. Jag blir sugen på att baka, men det får isf bli till att bjuda bort eftersom jag har nolltolerans på fett och socker just nu pga min dumma mage. På tal om dumma mage så har inte läkaren hört av sig om mina prover som jag tog förra onsdagen. Är det nån som är förvånad?

Något som jag är sugen på att baka är Ooey Gooey brownies eller en tårta med dumlefluff och hallonmousse :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ooey gooey brownies ÄR SÅ GOTT!!:)

stackars dig med magen..Hoppas ppå bättring både hos dig o läkaren;)kram

2011-02-17 @ 12:52:02
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0