Torsdag - nusseklud

     2011-02-10 @ 16:34:34
I tisdags var det ju planerat att jag skulle till Storasyster, men det sket ju sig. Jag hade tänkt att be henne om hjälp med att beställa en ny snuttefilt till lill-prinsen. En tjej på babysången hade beställt från en dansk sida och storasyster pratar ju danska :).

När lill-prinsen föddes fick han en dingliselefant-snutte av Tiny med familj och nu är den hans bästa vän. Så min tanke är att fixa 1-2st till och tjejen på babysången hade sitt barns namn sytt på snutten. Jag tyckte att det var superfint och perfekt inför förskolestarten till hösten. Så jag googlade och hittade babybroderi.dk och där ska jag minsann beställa fina elefanten ifrån.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hvor er det en sød dingliselefant snutte:-)

2011-06-21 @ 11:14:09
URL: http://www.modebaby.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0