Fredag - vårfint

     2011-02-04 @ 10:10:14
I onsdags åkte jag till stan för att fixa lite, lill-prinsen var hos sin farmor. Jag lunchade med Storasyster, shoppade lite kläder till lill-prinsen (oväntat) och fixade lite krukväxter till hushållet. Behövde ju verkligen plocka ner adventsljusstakar och fixa i fönsterkarmarna.

Köpte rosa rosor till fönstret vid vasken. Det blev så mörkt där efter att jag tog bort adventsljusstaken, så det blev en liten lampa oxå (gammal från IKEA)


Lyckades även städa undan i hallen och på byrån och nu pryds den av fina rosa tulpaner. Läste hos Therese om isbitar i vattnet, så det kör jag på.


Jag har snöat in lite på orkidéer och köpte en fin vit till vardagsrummet. Jag ska byta krukan till en vit, det blir nog snyggare.



Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

tjusigt värre! Och vad smart med isbitar:D

2011-02-04 @ 14:22:01
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0