Fredag - passa på

     2011-01-14 @ 08:30:39
Jag passar på att blogga ikapp lite medans lill-prinsen fortfarande sover :)

I tisdags hade jag skön förmiddag för mig själv. Lill-prinsen var med sin farmor medans jag hann med mycket. Först besök på vårdcentralen för blodprov (sköldkörteln) och sen kolla telefon på PMR, de hade den vita experian, men jag avvaktade lite för att fundera på vilket abonnemang jag skulle ha. Begav mig för att klippas, snackade skit med frisören som konstaterade att jag tappade hår *no shit*, luggen blev kortare och topparna klipptes... håret ska ju bli långt igen (efter mannens önskemål). Hann även med en snabb runda på stan för att leta 20 års present och en runda på Maxi. Sen mös jag och lill-prinsen hela eftermiddagen :)

I onsdags spenderade jag dagen med att städa här hemma och fundera på det här med amningen... jag känner mig ganska färdig med den nu... men det är ju smidigt på natten/morgonen. Min tanke just nu är att byta ut amningsmålet på eftermiddagen mot ersättning så får vi se hur det går.

Igår fick vi besök av finaste Anouk och Knoddelina. Det blev en hel del bebisprat, men även prat om annat här i livet :) Knoddelina var väldigt intresserad av lill-prinsen och ville väldigt gärna känna. Vi avslutade besöket med en barnvagnspromenad i solskenet, jag frös om öronen och fick vira sjalen runt huvudet som en påskkärring ;)

Även idag får vi besök :). Min fina LoMo kommer hit i eftermiddag med sina prinsessor och bebisen i magen. Det ska bli såååå skoj att träffa henne, det är alldeles för länge sen. Innan besöket ska vi hinna med lite städning, kanske en tvätt, definitivt en dusch för mig och att bad för lill-prinsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0