Lördag - gårdagen

     2011-01-22 @ 18:44:46
Hade en fantastiskt trevlig kväll med underbara vänner igår. Först var det hemmagjord pizza med dajmcheesecake till efterrätt. Sen åkte vi och spelade bowling. Det gick inget vidare för mig... hittade inte nåt bra klot. Efter bowlingen hade vi airhockeyturnering... sjukt kul. Jag kom på 2:a plats, blev slagen av Protesmakaren i finalen. Sen åkte vi tillbaka till Mitt lilla pucko och spelade spel, vi hann med 2 st innan vi lörde körde hem strax efter 1.



Ni får ignorera den röriga hallen...

Kommentarer
Postat av: Marie

Hade jätteskoj jag med!

2011-01-22 @ 19:47:10
Postat av: pappa

lörde ni med vokvon?

2011-01-22 @ 21:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0