Måndag - vardag

     2011-01-10 @ 10:22:52
Då var vi tillbaka i vardagens lunk igen. Mannen har gått till jobbet efter att ha varit ledig sen lillejul och det känns lite konstigt att inte ha honom hemma. Visserligen är ju inte ledig ifrån jobbet = ledig för min man, men även om han har varit ute och jobbat så har han ju ändå varit "hemma" och varit inne hos oss och ätit och myst en runda + att vi har hunnit med några utflykter.

Ledigheten har bjudit på julfirande, födelsedagsfirande och nyårsfirande. Lill-prinsen har börjat äta puréer, fått 2 tänder, börjat med massa nya ljud, dricker ur pipmugg och sover hela nätter :) Det senaste kan ju vända närsomhelst, men jag njuter. Han är ju fortfarande en kvällsmänniska och somnar inte för natten förrän 22-23... men då sover han till 06-07, äter och somnar sedan 1 timme eller 2 till. Vi har fått underbara nyheter från vänner och jag är så glad.  Jag har fått lite egentid på stan och igår var jag och mannen på 3d-bio. Det blev Narnia, som jag ville se, och vi var väldans snygga i våra glasögon :)

Nu drar vi igång detta underbara 2011 :)

Förresten, jag provade min bikini häromdagen, inför bad med lill-prinsen på söndagar framöver. Kroppen ser ju inte riktigt ut som innan graviditeten, men den klär minsann fortfarande i bikini *me like*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0