Lördag - fel???

     2011-07-23 @ 21:58:20
Jag är ledsen men jag kan inte riktigt hålla med om att det är polisens fel att hennes pojkvän dött. Det är jättetragiskt att han är död, men det var inte polisens fel att han körde sin motorcykel i 250 kilometer i timmen. Hon får frågan om de inte funderade på att stanna och hon svarar: 

– Jo, han skrek och frågade mig: Vad ska vi göra? Jag sa: Jag vet inte, åk in i tunneln och stanna där så kanske vi kan springa ut därifrån.


Varför inte bara stanna vid första tillfället när polisen tar dem med laser. Varför riskera sitt eget och andras liv?

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med dig! Inte polisens fel att han körde så snabbt. Visst aldrig kul när någon dör så men i detta fall är det föraren som orsakat det.

2011-07-24 @ 10:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0