Onsdag - semester

     2011-07-06 @ 21:57:51
Ikväll har vi skrivit projektlista för semestern... så så mycket semester blir det inte ;) Dessutom har vi bestämt en liten minisemester om 3 veckor. Ska bli så härligt och komma iväg lite och hälsa på underbara vänner (och mysa 2 månaders bebis)

Förresten... poolen är numera tömd, rengjord, påfylld och chock-klorerad. Jag tar inte åt mig äran för nåt av det utan det är min duktiga man som fixat. Däremot tar jag och lill-prinsen åt oss äran för premiärdoppet idag. Han älskade att bada och plaskade som bara den. Det blev ett spontandopp efter vi kom hem från beachsoccern, men nästa gång tar vi med badringen så kan han sprattla runt lite själv (med nära övervakning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0