Söndag - fullt ös

     2011-07-10 @ 19:55:10
Här händer det så mycket grejer så att jag inte har tid att blogga :) Fredagen spenderades i stan med tandläkarbesök och frisörbesök, sen var jag helt slut och vi tog det lugnt på kvällen.

Igår rensade jag en massa ogräs bland våra potatisplantor och på eftermiddagen tog vi oss ett familjedopp i poolen. Lill-prinsen sprattlade runt i sin badring och tyckte att det var superkul. Sen var det dax att bege sig mot stan. Vi lämnade av lill-prinsen på pendlarparkeringen :) Han följde med sin moster hem och vi åkte på fest. Hade en jättetrevlig kväll med massor med god mat och trevligt sällskap. Det blev även en snabb sväng på stan, men det var alldeles för sent och alldeles för många fjortisar på stan.

Idag ha jag hämtat upp lill-prinsen på stranden och tittat på lite beachsoccer... för övrigt en massa slapp och lite städande av kylskåp. Nu sover vår lilla underbaring och vi slappar i soffan. Man blir minsann sleten av att vara på fest... även om man är nykter.


Godingen vår badandes i sin pool häromveckan :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en skoj helg! Vi kanske kan hitta på nåt snart? Vår semester börjar på lördag och tre veckor framåt.

2011-07-10 @ 20:34:10
Postat av: Mimmi

Haha! "Vi lämnade honom på pendlarparkeringen....och hämtade honom på stranden". Så underbart när dom kan sköta sig själv lite så man hinner annat ;o)

Hoppas ni har en härlig sommar! Kram

2011-07-11 @ 09:01:36
URL: http://mimiliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0