Tisdag - puss puss

     2011-07-26 @ 18:36:51
Lill-prinsen älskar att pussas. Man får helt underbara pussar av honom med öppen mun. I torsdags när vi var iväg så charmade han pågen från trellehulla... så det blev minsann några pussar :)



Här hemma flyger tiden fram och jag fixar, trixar, bakar, diskar, plockar undan, packar, städar bilen... ja listan kan göras lång. Imorgon åker vi norrut... tidigt tidigt... så bilen ska vara packad ikväll. Längtar efter bebismys och kära vänner.

Något som lägger lite sordi på stämningen är dock att paketet från barnvänligt inte dykt upp än. Idag har jag mailat dem igen, men naturligtvis inget svar. Jag har även ringt mitt DHL-ombud och mitt postombud och de har letat efter paketet, men utan framgång. Jag är skitsur på dem och nu får jag köpa en annan födelsedagspresent till Semlan istället för den fina jag beställt. Jag kommer aldrig mer att handla därifrån och kommer att ge dem dåligt omdöme närhelst jag får tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0