Fredag - som ett brev på posten

     2011-06-17 @ 07:58:44
Inatt kom tant röd som ett brev på posten... inte för att man får brev mitt i natten utan mest för att jag väntat på ett brev i 2 veckor nu som inte kommit fram.... så är det lite med tant röd. Jag tackar gudarna för mina rosa piller annars hade jag omöjligt kunnat somna om.

Dessutom höll en viss katt mig vaken under natten. Han tyckte att det var ett smart drag att stå och slå på ytterdörren och jama frenetiskt klockan 3 på natten. Alla väcktes av honom men efter ett tag gav han upp. Det är lixom inte lönt att släppa in honom eftersom man prescis hinner somna innan han ska ut igen och det är ett fasligt gnäll hela tiden.

Sååå, nu har jag gett upp. Jag tycker inte att man ska hålla på att flytta undan saker hela tiden när barnen far fram. Min åsikt är att de måste lära sig att vissa saker får man inte röra. Ett exempel är kattmaten här hemma. Lill-prinsen är ruskigt intresserad av dessa skålar och har 2 dagra i rad tagit vatten skålen och vänt upp och ner på. Men nu när katterna är helt toppad med att komma in om natten oxå, så får kattmaten flytta ut. Då blir förhoppningsvis alla nöjda och glada.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du slipper i alla fall den på midsommar. Alltid nåt =) Hoppas värken går över snart. Vet hur det är..

2011-06-17 @ 09:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0