Måndag - 2

     2011-06-27 @ 17:41:54

Idag är det 2 år sedan vi blev man och hustru, tänk att det blev vi 2 :) På vår 1 åriga bröllopsdag var jag höggravid, idag har vi en underbar liten 10 månaders. Vad har hänt tills vi firar nästa bröllopsdag månntro?

Om jag skulle gift mig idag hade vi haft Chris Medinas låt What are words i kyrkan. Det är en helt fantastisk låt om äkta kärlek. Om att hålla ihop i medgång och motgång.

What are words if you really don´t mean them when you say them
What are words if they´re only for good times
then you don´t
When it´s love, yeah, you say them out loud those words,
they never go away, they live on, even when you´re gone.


Idag firar vi här hemma :) Lill-prinsen är lämnad hos farmor, jag har slagit in paket och mannen kommer hem med mat och film. Har ingen aning om vad det är för mat eller vad för film han hyrt, men det blir säkert toppen :) Nu ska jag duka fint och kanske piffa till mig lite ;)

PS. Texten är tagen från youtube. Tycker inte riktigt att vissa ord stämmer in... men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0