Måndag - blingoholic???

     2011-06-13 @ 20:09:13

Bestämde mig för att gå igenom lill-prinsens Blingo-kläder i nästa storlek (86/92). Tog ett kort för att få en överblick...



Det blev:
- 6 långärmade tröjor
- 2 bodys
- 1 hoodie
- 3 byxor
- 1 par leggings (+2 i samma storlek som han redan använder)
- 2 mössor
- 1 kortärmad tröja

Det roliga med det hela är att jag inte köpt ett enda plagg till fullpris. Vissa plagg är nya och vissa är begagnade.

Sen blev det visst 50% rea på allt idag, så då använde jag mitt presentkort från Letsdeal och köpte 1 lila baströja, 1 kortärmad antracitgrå tröja, 1 par lime velourbyxor och 1 stormy weather tröja :) Betalar 140kr för det, såå plus vad presentkortet kostade så blir det 300kr... som hittat :)

Men jag tror att det är dax att lugna sig lite nu. När den nya kollektionen kommer ut i augusti vill jag nog köpa något ur den i samma storlek.


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahaha gaaalet hur man kan fastna så;)

2011-06-13 @ 23:12:02
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0