Måndag - fästing?

     2011-06-27 @ 15:09:47
Blodgivningen gick jättebra... kände inget speciellt efter. Ett stort till sköterskan som hittade ett blodkärl direkt och var supertrevlig och gav mig juice medans jag tappades.

Vi hann med en sväng på stan så lill-prinsen kunde sova lite i vagnen... sen blev det snabba puckar till BVC. Stora killen mäter 77,7 cm och väger 9,9kg :) Jag passade på att visa mitt ben som har en rodnad runt hela låret. Det visade sig visst vara från ett fästingbett. Har ingen aning om att jag blivit biten och har gått med detta några veckor. Men men, jag fick iaf penicillin utskrivet... så nu får jag käka det i 10 dagar... bäst att sätta alarmet på mobilen.

I natt har jag sovit som en liten prinsessa :) Lill-prinsen var hos sin farmor igårkväll då vi båda var iväg på möte. När vi kom hem så sov han så gott där, så han fick stanna. Det var en superbra början på denna dag... dagen då vi firar 2 årig bröllopsdag :).

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

oj vad skönt att det gick bra. med allt. hah

2011-06-27 @ 20:09:38
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0